Zvládání konfliktních situací

Zvládání konfliktních situací

Zvládání konfliktních situací

Konflikt chápeme často jako něco nepříjemného. Přitom konflikt je jako koupel v ledové vodě: nejsme-li připravení a otužilí, bude to veskrze otřesný zážitek, který skončí nemocí. Budeme-li připraveni, osvěží taková koupel tělo i duši a posune nás dál.

Najděte cesty,  jak vyjít z konfliktu posílení a spokojenější. Vy i druhá strana.

 

1) obsah semináře

Konflikty jsou každodenní součástí našich životů. Dokážeme-li konflikty zvládat správným způsobem, mohou nás obohatit. Jestliže se však konflikt změní ve vzájemné napadání, boj "kdo z koho" a snahu "umlátit" druhou stranu argumenty, mají destruktivní vliv na psychiku každého člověka.

  • definice pojmu konflikt
  • vliv nezvládnutých konfliktů na psychiku člověka
  • příčiny konfliktů
  • předpoklady nutné ke správnému zvládnutí konfliktů
  • jednání s agresivními či nevstřícnými jedinci, kteří nechtějí spolupracovat
  • chování v situacích, kdy jednání druhé strany přesáhne přijatelné meze
  • reakce na agresi
  • verbální a neverbální komunikace v konfliktní situaci
  • předcházení konfliktům

 

2) trvání kursu

2 dny

3) maximální počet účastníků

12

4) co bude absolvent umět
 

  • rozpoznat blížící se konflikt
  • vyvarovat se konfliktního jednání
  • dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu
  • ovládat svoje emoce během konfliktu
  • používat techniky ke zvládnutí konfliktu
  • vést i konfliktní jednání k "win - win" závěru
  • respektovat odlišné názory

5) pro koho je kurs určen

Pro každého, kdo se dostává do konfliktních situací a má pocit, že je nedokáže zvládnout bez negativních emocí.

Velmi vhodný je pro pracovníky, kteří se ze své pozice často dostávají do situací hrozící vznikem konfliktu, řeší stížnosti zákazníků atd.

 

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat